Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kullanan veya konuda bilgisi olan tecrübeli arkadaşların yardımını istiyorum. Yakın zamanda pulsar 200 ns almayı düşünüyorum (sanırım bu fiyat aralığında en iyisi bu), haliyle lastik de şart. Öneriniz nedir? Bir de kaliteliden daha az kaliteliye doğru (pirelli>michelin>dunlop gibi) sıralarsanız...