Pulsar 200 NS Lastik Tavsiyesi

Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
2
Kullanan veya konuda bilgisi olan tecrübeli arkadaşların yardımını istiyorum. Yakın zamanda pulsar 200 ns almayı düşünüyorum (sanırım bu fiyat aralığında en iyisi bu), haliyle lastik de şart. Öneriniz nedir? Bir de kaliteliden daha az kaliteliye doğru (pirelli>michelin>dunlop gibi) sıralarsanız sevinirim, fiyat da önemli ona göre bir tercih yapabileyim diye.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
şimdiden hayırlı olsun, ben 2014 model aldım, o zamanki orijinal lastikleri çok kötüydü, 3000 km kazasız belasız kullandıktan sonra ilk fırsatta 600tl verip michelin pilot Street aldım, orjinallere göre gayet başarılı ama mükemmel mi bilemedim, pirelliden kötü olduğu kesindir ama piyasaya göre ideal olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
194
Ev arkadaşım Pilot Street kullanıyor, gayet memnun.

Aynı şekilde motoru 1 hafta kadar kullanma şansım oldu. Bence de fena değil lastikler.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
1 - Metzeler lasertec ( pulsar 200 ns )
2 - Michelin Pilot Street ( Ninja 300 )
3 - Bridgestone Battlax BT45 ( pulsar 200 ns kendi motorum )
4 - Pirelli Sport Demon ( sym wolf tu sanırım )
5 - Dunlop Arrowmax Streetsmart ( Kawasaki z250 sl )
6 - Continental Conti Twist SM ( hyosung 250r )
7 - Sava&Mitas MC25 Bogart ( pulsar 200 ns )
8 - Sava&Mitas MC50 ( pulsar 200 ms )
metzeler,michelin,bridgestone ve sava mc25 performanslarını tecrübe ettiğim lastiklerdir.Diğerleri ise kullananların kıyaslamaları üzerine yaptığım sıralamadır.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2014
Mesajlar
30
Kullanan veya konuda bilgisi olan tecrübeli arkadaşların yardımını istiyorum. Yakın zamanda pulsar 200 ns almayı düşünüyorum (sanırım bu fiyat aralığında en iyisi bu), haliyle lastik de şart. Öneriniz nedir? Bir de kaliteliden daha az kaliteliye doğru (pirelli>michelin>dunlop gibi) sıralarsanız sevinirim, fiyat da önemli ona göre bir tercih yapabileyim diye.

Selamlar,

Sava MC50-M Racer şiddetle tavsiye ederim.Yaz kış + hafif arazi şartlarında da uzun süre kullandım lastik banamısın demedi.15.000 km kullandım hatta karadeniz ve gürcistan turumda da bu lastikler var idi fiyat performans lastiğidir,ben sana pişman olmayacağının garantisini verebilirim.Parasının hakkını sonuna kadar veren bir lastik.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst