Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
S.a Abilerim, Ablalarım:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ramzey-diger-modeller-guven-motor-dan-50cc-ramzey/detay
Buradaki 50 CC lik Scooter İn Modelini Tam olarak Bilen Var Mı ?
S.a Arkadaşlar Daha Motor Sahibi Değilim Fakat Yakında Bir Mobilet Almayı Düşünüyorum Aslında Honda Todaylar çok güzel şirin fakat maddiyat:pr::pr:
Neyse Ben Alırsam Her Çevirmeden kaçıcam Mecbur Başıma Gelmeden Tecrübe Sahibi Olalım:P:P
Neyse Çevirmeye Girme Anlarınız, Kaçma Anılarınız Bizle...
selam ben umut 13 yaşındayım ama uzun boylu 1.70 boyu olan bir çocuğum kilom ise 64 moped,pejo mobilet lere çok ilgim var bu sene yeni bir bisiklet aldım yoksa moped alcaktım ama 2 sene sonra falan %100 bir moped kullanıcısı olacam ama şimdiden heycanlanıyorum bir java gördüğümde adama gidiyor...
Arkdaşlar bir sorum olcak sitemizde nerdeyse hiç moped ,pejo kullanıcısı yokmu yha:silent: unutmayın bir zamanlar sizde onlara hayrrnadınız:bounce:..:salut::salut: