Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
MErhaba Arkadaşlar.
1300 cc ile 1500 cc aralığında bir CHOPPER almayı planlıyorum.
Honda mı Suzuki mi yada başka bir model mi karar veremedim.
Konu hakkındaki değerli fikirlerinizi bekliyorum.
Teşekkürler...
Merhabalar,
Rica etsem bana biraz detaylı fikir verebilir misiniz arkadaşlar?
honda VTX1300S mü suzuki VL 1500 intruder mi? İntruder'de yüksek model olmadığı için çekiniyorum. Uzun yolda sıkıntı yaratmması lazım.
Değerli bilgilerinizi paylaşırsanız memnun olurum.Şimdiden teşekkürler...