Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar yeni plaka çıkaracam ama durumlar biraz karışık.
şöyleki; şimdiye kadar hep küçük plaka kullandım.yani emniyetin onaymadığı plaka ama şimdiye kadar bişey olmadı.
ve diyorumki plakayı sol tarafa alsam (fotorafdaki gibi) sıkıntı olurmu acaba:silent::silent::silent:
HELD marka mont
motoru ilk aldığımda bir heves edip almıştım.
toplamda 2 yada 3 defa giymişimdir.
ayrıntılar linkte
http://www.sahibinden.com/held_marka_motosiklet_montu-74WQQaXQQ19025758WQQpXQQdisplayitem