toprakozz kullanıcısının son içeriği

  1. toprakozz

    Regal Raptor Spyder

    Spyderı olan yada spydera ilgisi olan herkesi bekliyoruz :)
  2. toprakozz

    Plaka

    arkadaşlar yeni plaka çıkaracam ama durumlar biraz karışık. şöyleki; şimdiye kadar hep küçük plaka kullandım.yani emniyetin onaymadığı plaka ama şimdiye kadar bişey olmadı. ve diyorumki plakayı sol tarafa alsam (fotorafdaki gibi) sıkıntı olurmu acaba:silent::silent::silent:
  3. toprakozz

    HELD marka mont

    HELD marka mont motoru ilk aldığımda bir heves edip almıştım. toplamda 2 yada 3 defa giymişimdir. ayrıntılar linkte http://www.sahibinden.com/held_marka_motosiklet_montu-74WQQaXQQ19025758WQQpXQQdisplayitem
  4. toprakozz

    Ankara'dan Merhaba

    merhaba uzun zamandır forumu takip ediyorum ama aranıza katılma fırsatını yeni yakaladım. tekrar herkese selam

Yeni mesajlar

Üst