adam kabe nin karşısına starbucks açmış açtırmış :) tabi ülkeye dönersek evet ülkerin hiç bir ürününü almam,kolaya para vermem ama arada içerim menü vs de kızılay sodası almam,cappy markasını ölsem almam,nane kekik acı baharat vs markayı hatırlayamadım paketi kırmızı olan almam,totalden benzin...