Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İyi gunler motosiklwt.net uyeleri
Ben kismetse 2 hafta sonra a2 ehliyetimi alicam.
Amacim bi 1000 likten once tecrube kazanmak icin 250 cc lik bisey.
Aklimda honda cbr 250 ve hyo 250gtr yada calibre 250 kaldi
Sizce hangisi daha iyi boyum 184 kilo 113 simdiden tesekkurler
Değerli motosiklet.net üyeleri hepinize merhaba.
Siteye yeni üye oldum ve tam 2 hafta sonra a2 ehliyetimi alıcam kısmetse.
Siz tecrübeli sürücülerden yardim istiyorum
Motor alicam ve ne motor alicagima karar veremedim
Vitesli istiyorum. Tecrube kazanmak icin 125 yada 250 diye dusunuyorum...