Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
motorsikletime park ampülü takıcam 2 tane park ampül giriş yeri var çakarlı almak istiyordum ama bulamadım böyle zenon gibi güçlü bir park ampülü önerirmisiniz beyaz ve çakarlı olursa daha güzel olur şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj...
Merhaba abilerim Ablalarım 16 yaşındayım 1999 doğumluğum Motorsiklet kullanmayı seviyorum tabikide ekipmanlar hatta ekipman icin motorsiklet sürüyorum diyebilirim. :D forumda yeniyim size bi sorum var yeni ehliyet yasası geliyo acaba şimdi a1 alsam 1.1.2016 da stajyer den kaçabilirmiyim. çünkü...