sazaver kullanıcısının son içeriği

  1. sazaver

    1978 Honda cb750

    Daha once TR'de mobilet, mondial scooter ve yamaha dragster650 olarak kana girmis olan zehre 4-5 sene uzak kaldiktan sonra, bu ihtiyar delikanliyi gecen yaz aldim. Vintage motosikletlere oldum olasi olan ilgim ama eksik bilgim vardi. Gerekli arastirmalari uzun uzadiya yaptiktan, Triumph, ducati...
  2. sazaver

    New York'tan herkese selam

    Bu 2012 yazindan itibaren, Honda cb750 k8 kullanicisiyim. Yasim 23, ogrenci ve calisanim. New York'da ikamet etmekteyim. TR'deki motosiklet camiasina cok hakim degilim, ileride donus yaptigimda sudan cikmis balik gibi olmayayim diye buradayim :) Herkese keyifli surusler.. Cagri

Yeni mesajlar

Üst