Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2 sezon once mototaş alınmış olan 44 beden montumu satıyorum.nedenını bılmediğim sebepten dolayı sag koldaki gri reflöktör yerde kopmalar var. başka herhangi bir sorunu yoktur. sadece uzun yol yaptğımda kullandım.içliğide bulunmaktadır soğuk havalardada rahat bir şekilde kullanabilirsiniz.300...
yazın aldıgım kaskımı baska bir kask alacagım ıcın satıcagım.sadece kullanımdan dolayı bazı cızıkler var ama rengının metal black olmasından dolayı belli olmuyor zaten bıkac tane.fiyatı 110 euro sıfırı. ben 140 mılyona veriyorum.son fıyattır .0535 215 58 69 dan msj atabilirisniz.istanbul içine...