- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
2 sezon once mototaş alınmış olan 44 beden montumu satıyorum.nedenını bılmediğim sebepten dolayı sag koldaki gri reflöktör yerde kopmalar var. başka herhangi bir sorunu yoktur. sadece uzun yol yaptğımda kullandım.içliğide bulunmaktadır soğuk havalardada rahat bir şekilde kullanabilirsiniz.300 euro ya almıştım iki sene öncE.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dainese-kirishima-textile-mont-44-beden/detay
FİYAT:250 TL
CİDDİ ALICILAR ARASIN LUTFEN.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dainese-kirishima-textile-mont-44-beden/detay
FİYAT:250 TL
CİDDİ ALICILAR ARASIN LUTFEN.