sapitop kullanıcısının son içeriği

  1. S

    Bedelli Askerlik Bekleyenlere Geçmiş Olsun

    benim gibi bedelli bekleyenlere geçmiş olsun, sağlık olsun naapalım. http://www.radikal.com.tr/turkiye/genelkurmay_istemedi_bedelli_askerlik_rafa_kalkti-1225102 http://www.internethaber.com/bedelli-askerlik-son-durum-kesin-karar-verildi-736717h.htm
  2. S

    Malatya'dan Herkese Selam :)

    arkdaşlar herkese merhaba, Selamunaleyküm. inşallah iyisinizdir. forumda yeniyim, bir motoskletim yok ancak yalan olmasın motosiklet sürmek beni korkutuyor. geçmişte motosiklet tecrübem az da olsa var. :)

Yeni mesajlar

Üst