Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
benim gibi bedelli bekleyenlere geçmiş olsun, sağlık olsun naapalım.
http://www.radikal.com.tr/turkiye/genelkurmay_istemedi_bedelli_askerlik_rafa_kalkti-1225102
http://www.internethaber.com/bedelli-askerlik-son-durum-kesin-karar-verildi-736717h.htm
arkdaşlar herkese merhaba, Selamunaleyküm. inşallah iyisinizdir. forumda yeniyim, bir motoskletim yok ancak yalan olmasın motosiklet sürmek beni korkutuyor. geçmişte motosiklet tecrübem az da olsa var. :)