Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Öncelikle herkeze iyi forumlar,izmirde yaşıyorum ve kawasaki Ninja 250r almayı düşünüorum ama bi kaç kulaktan duydum şeyler benim kafamda soru işaretleri bırakıyor.Servisi izmirde çok yetersiz ve gamsızmış hatta dolandırıcı bile diolar bakımlarını yaptırırken çok zorlanırsın diyolar izmirde...
Bundan 6 ay önce 2011 mod yzf r125 aldım ilk 2 ay çok zevkle sürdüm ama artık yetmemeye başladı 1.86 boy 85 kilo bi adama göre ufak ve hantal kalıor şimdide yzf r6 almak istiyorum sizde erken mi davranmış olurum yoksa artık abisine binmenin vakti geldimi