Öncelikle herkeze iyi forumlar,izmirde yaşıyorum ve kawasaki Ninja 250r almayı düşünüorum ama bi kaç kulaktan duydum şeyler benim kafamda soru işaretleri bırakıyor.Servisi izmirde çok yetersiz ve gamsızmış hatta dolandırıcı bile diolar bakımlarını yaptırırken çok zorlanırsın diyolar izmirde...