samibaskaya kullanıcısının son içeriği

  1. S

    2011 asya türkcup 100 çalışmama sorunu

    iyi günler sayın forum üyeleri.Forum sitesine yeni üye oldum ve beni aranıza kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.Sizlere sorum şudur.Malum kış aylarında motora fazla binilmez garajda yatıyordu son 2 aydır.Garaja koyduğumda tıkır tıkır çalışıyordu.Ama bu gün çıkartığımda çalıştıramadım...

Yeni mesajlar

Üst