2011 asya türkcup 100 çalışmama sorunu

Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
3
iyi günler sayın forum üyeleri.Forum sitesine yeni üye oldum ve beni aranıza kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.Sizlere sorum şudur.Malum kış aylarında motora fazla binilmez garajda yatıyordu son 2 aydır.Garaja koyduğumda tıkır tıkır çalışıyordu.Ama bu gün çıkartığımda çalıştıramadım. jikleyide çektik olmadı.buji yi çıkarttım baktım ucu ıslak kurutup taktım çalışır gibi oldu geri stop etti ve bir daha çalışmadı.Şimdi acaba ateşleme bobinindemi bir sorun vardır diye düşünüyorum.Bu bobini nasıl test ederiz.Ve sizce sorun başka yerde olabilirmi.Yardım ederseniz sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst