Ben Ankarada yaşıyorum, % 40 oranında Ayağımdan özürlüyüm fakat motorsiklete ve bisiklete binmeyi çok seviyorum,motor kullanmayı araba kullanmaktan daha çok seviyorum,fakat benim sorum bende %40 oranında özürlü olduğuma dair rapor var. sıfır bir motor alsam ÖTV. vergisi ödermiyim.birde % 40...