ozzyx kullanıcısının son içeriği

  1. ozzyx

    Mondial rx3i evo

    Mondial rx3 i evo aldim daha onceki motorlarim ybr 125 cbf 150 idi bu motor sanki biraz,daha sesli calisiyor gibi bu motorlar boylemi calisiyor daha once kullanmis yada bilgisi olan yorum yapabilirmi
  2. ozzyx

    gs500

    selam arkadaslar bnm motorumun blogunda catlak war bir sorun teskil etmiyor ama nasil tamir edilebilir?ikinci sorum gs500 ile gs500e nin arasindaki fark nedir ? saygilar

Yeni mesajlar

Üst