Mondial rx3i evo

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
74
Mondial rx3 i evo aldim daha onceki motorlarim ybr 125 cbf 150 idi bu motor sanki biraz,daha sesli calisiyor gibi bu motorlar boylemi calisiyor daha once kullanmis yada bilgisi olan yorum yapabilirmi
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Hayırlı olsun!

Hocam bence Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığınada bir sorun belki daha çabuk cevap alırısınız.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
74
Sanki makina gibi debriyaj tasi sesi var gercekten merak ediyorum torklu oldugu icin mi yapiyor yoksa kronik bir sorunmu
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Alan arkadaşlarda aynı sesten muzdaripler. Servisi sesin orjinalinden olduğunu herhangi bir sorun teşkil etmediğini ve km arttıkça alışan parçalarla sesinde azalacağını söylemiş. Kullanıcı yorumlarıyla servisin söyledikleri bağdaşıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst