otoprak kullanıcısının son içeriği

  1. O

    Merhaba ve Hyosung GV 250 gösterge lamba problemi

    Herkese merhaba, Ankara Yaşamkentte oturmaktayım, 2 yılı aktif olmak üzere 4 yıldır motosiklet ehliyeti sahibiyim ve tüm tecrübem yurtdışında yapıldı. Son iki yıldır yani Türkiyeye döndüğümden beri motosiklet kullanmıyordum ancak 21 Nisan tarihi itibarıyla bir Gv 250 sahibi oldum. 2006 model...

Yeni mesajlar

Üst