Herkese merhaba,
Ankara Yaşamkentte oturmaktayım, 2 yılı aktif olmak üzere 4 yıldır motosiklet ehliyeti sahibiyim ve tüm tecrübem yurtdışında yapıldı. Son iki yıldır yani Türkiyeye döndüğümden beri motosiklet kullanmıyordum ancak 21 Nisan tarihi itibarıyla bir Gv 250 sahibi oldum. 2006 model...