orhan1978 kullanıcısının son içeriği

  1. O

    6000 km ve 6 ay süresi motosiklet için geçerli mi ?

    Bugün sıfır aldığım spontiniyi 2200 km kullanip yetmediği için satmak için notere gittim. 6000 km ve 6 ay dolmadigi için 300 bin TL ceza ödeme riskiniz var dedi , Diğer 7 noter ile daha görüştüm, biri bilmiyorum dedi, bir kaçı satışa engel değil dedi, diğerleride motosiklet için geçerli...
  2. O

    Belediyelerin motosikletlere özel otopark yapması hakkında beyaz masaya müracaat

    Kendi gondermiş oldugum başvuru: İSPARK motosiklet aboneliği hakkında daha öncede başvuruda bulunmuştum. Eskiden Zeytinburnu Mevlana İSPARK otoparkına motosikletimin dışarıda zarar görmemesi için aboneydim. Daha sonrasında hırsızlıklar nedeniyle artık motosiklet abonesi almıyorlardı. Bugün...
Üst