Bugün sıfır aldığım spontiniyi 2200 km kullanip yetmediği için satmak için notere gittim.
6000 km ve 6 ay dolmadigi için 300 bin TL ceza ödeme riskiniz var dedi
, Diğer 7 noter ile daha görüştüm, biri bilmiyorum dedi, bir kaçı satışa engel değil dedi, diğerleride motosiklet için geçerli...