OGLUMVE BEN kullanıcısının son içeriği

  1. OGLUMVE BEN

    Nice yıllara ünal abi

    abilerin güzeli güzel insan iyiki dogdun nice yıllara:rendeer::rendeer:
  2. OGLUMVE BEN

    Fuardan gel çeza öde

    yer mecidiyeköy kaldırıma bıraktım motoru polis arkadaşlar karşı kahveden otururken ceza yı yazmışlar saolsunlar 62 lira yaya yolu işgal adı altında :pale: saolsun devletimiz teşvik edicek ti malesef ceza kesiyor :pr:
  3. OGLUMVE BEN

    Iyiki doğdun usta

    sitemizin agır abilerinden sevgili kardeşim ergün doğum günün kutlu olsun nice senelere hepberaber sana saglık mutluluk hep yanında olsun diyorum :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
  4. OGLUMVE BEN

    Mt istanbul gkn alcısını ıslatma buluşması

    14 .1 .2010 perşembe akşamı vefakar kafede buluşuyoruz hem gkn alcısını ıslatalım özlem giderelim :cat: gelmiyene gkn posta yoluyla çivilerini gönderecek haberiniz olsun :queen: :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
  5. OGLUMVE BEN

    Halı saha macımıza buyrun

    evet 18 ekim pazar günü saat akşam 9..10 arasında halıcıoglu askerlik şube karşısı halı saha tesislerinde büyük maça cıkıyoruz herkez davetlidir maçtan sonra bol sohbet bol kahkaha bedava :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 PM...
  6. OGLUMVE BEN

    Madem tekerin düz bassın hadi o zaman ıslatalım

    sitemizin çıtır gazcılarından hasan pınar kardeşimiz yeni motoru hayırlı olsun diyor kutlamaya bekliyoruz nerde vefa da vefakar kafede nerde bu yer meşhur vefa bozacısının 150 metre ilerisinde :rendeer::rendeer::rendeer:
  7. OGLUMVE BEN

    Aygüle hoş geldin buluşması

    30 .09.- 2009 çarşamba akşamı saat 20.00 da AYGÜL KARDEŞİMİZİ KARŞILAYACAZ NERDE TABİKİ KAFE 1453 TE :rendeer::rendeer::rendeer:
  8. OGLUMVE BEN

    iyiki doğdun kardeşim

    sevgili kardeşim cem yani sitedeki ismi APARAT kardeşimin doğum günü kutlu olsun :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
  9. OGLUMVE BEN

    Amaç yeşili korumakmı yoksa insan öldürmekmi

    arkadaşlar yer iştanbulda olanlar bilir capadan topkapı yönüne giderken benzin istasyonunun hemen önü günün her saati kalabalık bir cadde ve bu caddede kaza olmaması imkansız çünkü böyle bir durum var :rendeer: şindi soruyorum amaç yeşili korumakmı yoksa insan öldürmekmi yorum sizin :cat:
  10. OGLUMVE BEN

    Rahat uyu kaptan

    evsane kaptan vedat okyarı kaybettik allahtan rahmet diliyoruz
  11. OGLUMVE BEN

    yaza merhaba kahvaltı açık büfe

    EVET ARKADAŞLAR YAZA MERHABA AÇIK BÜFE KAHVALTI ye iç herşey 10 lira nerde buluşuyoruz [/URL sabah 9..00 da dolmabahçe ] saat 10.00 salı pazarı:wiinkk: flaş flaş nerde yer burası:queen: ve 10 lira evet 10 lira:queen: [URL=http://img40.imageshack.us/my.php?image=aaaaaaaaaaaaa044.jpg]
  12. OGLUMVE BEN

    Alın Size Bomba

    yarın akşam cadde bostan da bom bayı patlatıyorum oglumve ben den büyük süpriz :cat: :bounce::rendeer:
  13. OGLUMVE BEN

    Daha Kötüsüde Olabilirdi

    yer üsküdar harem feribot dönüş yolu benzincinin hemen önü su kanal kapağının kenarını asvalt yapmamışlar saolsunlar 40 santim dernliğinde bir cukur girip cıktım ve sunuç çantta komple yarılma lastik pert bizde bişe yok şükür hem lastik hem cant yenisi alınacak:silent::pr: kimde kabahat...
  14. OGLUMVE BEN

    pazar günü mangal ve uscuk ne dersiniz

    hava süper hem biraz yol yapalım hemde karnımızı doyuralım varmı gelen :rendeer::rendeer:
Üst