arkadaslar kuba cita 150r almak ıstıyorum sızce nasıl bı motor gorunus olark hos fakat hız,rahatlık,cabuk arıza verırmı ve nekadar yakıor bunlar hakkında benı bılgılendırırsenız cok ii olur.ozellıkle yakıtı konusunda 100 kmde normal ve agresıf kullnanımını yazarsanız sevınırım.