cub tan iyi anlayanlar yardim edebilirmi

Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
14
Ardaslar bende cub motor kullanicisym ve motorumdan cok ses gelmeye basladi bi arkadasimda dislileri degistir dio bunn icn neyapabilirm .birde motorumu 110 luk yaptirmak istiyorum 125 lik yaptirActm fakt fazla agir gelir diye 110 luk yaptiricm sizce nasil olur motoru bozarmi ,ilerde cok sorum cikartirmi cevaplarinizi bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
97
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne gerek var 110 luk yaptırmaya veya 125 lik madem öyle bi niyetiniz vardı neden 100 lük aldınız direk 110 luk veya 125 alıp geçseydiniz. ses derken neyi kastediyorsunuz anlamadım. bence orjinalini bozdurmayın ben bi kere eksozu açtırdım 4 viteste gaz yemiyor. boguyor. geri kapattırdım. en iyisi orjinal binmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst