Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar kaçırmayınız.ilanda ayrıntılı bi şekilde yazıyo.buraya fazla bakamayabilirim sahibinden üzerinden mesajla ulaşırsanız daha kısa zamanda cevap verebilirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-mont-dainese-airtex2-yazlik-fileli-mont-sifir-83823850/detay/
Kendime kışlık pantolon bakıyorum.gün boyu üzerinde olmasını istemediğim için bu model pantolon rahat giyimi ve çıkarılması açısından aklıma yatan bi ürün.yandan fermuarlı olarak revit axis modeli var.275TL.LBC ise 175TL.kullananlar memnun fakat yakından foto.sunu göremedim onca aramaya...
Arkadaşlar bu sene scooter den başladım.sym fiddle marka güzel bi scooterim var.memnunum.fakat artık vitesli bi motora geçmek istiyorum.herkes gibi CBF mi YBR mi yoksa APACHE mi diye bi soru sormucam.bu soru zaten forumda baya var.Kesinlikle her 2side çok iyi motorlar.TVS hakkında bilgim yok...