Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar
Hyosungu kafaya taktım. Yani her türlü alıcam bu motoru
Sormak istediğim, danışmak istediğim şeyler var. Aradım ama bulamadım bunun whatsapgrubu filan var mı acaba?
2011 model'in altında almayı düşünmüyorum, çevresinde veya temiz bulabilen varsa bana ulaştırabilir mi
Ben motorumu...
Selam, geçen hafta arkadaşım kazalı motor aldı (motor da sıkıntı yoktu) grenajlarını topladı sıfır gibi yaptı 2.el fiyatının 4-5 bin altında aldı. cbr250'yi. Fıstık gibi de sürüyor sıfır gibi.
Sahibinden ve letgo'ya baktım şimdi fakat denk getiremedim henüz.
Çevresinde bu tarz olan varsa...
selam,
cbr2013 bir makina buldum arkadaşlar onu düşünüyorum uygun fiyata geliyor
fakat 2014 ün kasası ve ön farı çift olduğu için daha hoşuma gidiyor
sizin düşünceniz nedir sizce pek bir farkı varmı ? bunu çift far 2014 modeli gibi yaptırmaya kalksam ne kadar masrafı olur, hoş gözükür mü?
pek...
arkadaşlar bana yaklaşık 9-10 saat uzaklıkta ki bir şehirden motosiklet alacağım
bunu nasıl getirtebilirim ?
motor Nevşehirde bilgisi olan var mı acaba
en son bir arkadaşım izmirden alanya'ya motokurye ile getirdi 1500 ödemişti. 150-200 e filan halledebilirmiyiz ? yani ben nevşehire gitmeden...
Selamlar aranıza yeni katıldım inşallah kazasız belasız ilk motorumu alıp kullanacağım.
Bir istişare yaptık eş dost akraba ile, yaşım 26
Motoru tamamen öğrenebilmek için, görüntü olarak kötü olmayan çok da pahalı olmayan birşey almaya karar verdik.
Gidip ilk etapta 10-15 binlik motor alıp onu...