selam,
cbr2013 bir makina buldum arkadaşlar onu düşünüyorum uygun fiyata geliyor
fakat 2014 ün kasası ve ön farı çift olduğu için daha hoşuma gidiyor
sizin düşünceniz nedir sizce pek bir farkı varmı ? bunu çift far 2014 modeli gibi yaptırmaya kalksam ne kadar masrafı olur, hoş gözükür mü?
pek...