Hero35 kullanıcısının son içeriği

  1. H

    Adım Adım işlemler...

    iyi akşamalar herkese. Bugün başlangıç adına mondial mh 125 aldım. Fakat evrakalarını akşam alacağım. Sorum şu ki sonraki adımların ne olucak. Ruhsat plaka vs. ve ortalama güncel fiyat tutarı kaç olur. Teşekkürler şimdiden. İyi forumlar :)
  2. H

    Üstadlardan keeway yorumları

    merhabalar arkadaşlar. Keewayler hakkında düşünceleriniz nedir, paylaşırsanız sevinirim
  3. H

    Sadece bilgili arkaşlardan vespa tarzı motor seçimi yardımı

    merhabalar. Cbr alıcaktım. Fakat şartlar gereği bu hayali erteledim ve vespa tarzı almak istiyorum. Kullanacağım güzerhah 16 gidiş 16 dönüş 32 km toplam. Yokuşsuz düz çevre yolu. Bu durumda maksimum 3500 tlbütçe ayırdım motor için. İsteğim sizlerden gerçekten bilgili olan arkadaşlardan bu fiyata...
  4. H

    Soygunun yasal hali!

    Bu ne böyle be. Arkadaş motor alayım ben ehliyet yerine. Fiyat aynı nasıl olsa. Bütün işlerim tamam, gittim kursa dosyamı almak için için,sadece 107.5 tl ödeyeceğimi sanıyordum ehliyet kartını almak için. Lakin artı olarak vergi dairesi yada ziraate 115 tl yatırsan dediler. A2 sürücü belgeleri...
  5. H

    2.el Kawa ninja mı, 0 km Cbr 250 r mı ?

    Merhablar. İzmirden Mert ben. yeni katıldım aranıza. sağlıkçıyım. ev hastane arası bir motor almayı düşünüyorum bir ay içinde. Yalnızca bu iki seçenek arasındayım. Fiyatları aynı.:)

Yeni mesajlar

Üst