Merhabalar. Ben İzmir'den Samet. 18 yaşındayım. Manisa Celal Bayar Üni. Besyo Antrenörlük okuyorum. Gerçi daha yeni kazandım okumaya başlıcam :)
Bi motorum yok , amcamı motor kazasında kaybettiğimiz için ailem motor almama karşı , bende bu duruma saygı duyuyorum. Ama gel gelelim üyelerinizden...