Hans 'ta burda.

Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
2
Merhabalar. Ben İzmir'den Samet. 18 yaşındayım. Manisa Celal Bayar Üni. Besyo Antrenörlük okuyorum. Gerçi daha yeni kazandım okumaya başlıcam :)
Bi motorum yok , amcamı motor kazasında kaybettiğimiz için ailem motor almama karşı , bende bu duruma saygı duyuyorum. Ama gel gelelim üyelerinizden olan Doğacan "DanielDega" nın motoru ile geziler yapmayı çok seviyorum. Motorlara karşı ilgimde olduğu için sizleri de yakından takip etmek istiyorum.

Herkese iyi forumlar dilerim. Kazasız belasız sürüşler :)

Saygılar..​
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hoşgeldin. Dilerim bu hevesin hiç kaçmaz, motorun ve motorcunun dostu :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst