Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
elimde 2 adet kırmızı mono kapak var tanesini 90tl den veriyorum.
1000rr arka koltuk ile takasda yapabilirim. yırtıksız arkakoltuğa ihtiyacım var.
http://www.sahibinden.com/1000rr_ve_600rr_mono_kapak-54WQQaXQQ17219554WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar 1000rr far camı nasıl açılır daha önce açan biri yada bu konu hakkında bilgisi olan varmı.
camın içini açmam gerekiyor sağ farın içinden tırnak kırılmış far ayarı yapılamıyor ve tıkırtı geliyor giderken.
şuan farı söktüm ama camını nasıl çıkaracağım bilemiyorum, içten silikon tipinde...
yoshimura rs-5 460 tl. 600rr araborusu dahil.
acil olduğu için bu fiyata veriyorum kışın 500 tl verene stmıyordum, yaz sezonu 700 tl aşağısında satan yok. ihtiyacı olan kaçırmasın.
http://www.sahibinden.com/yoshimura_rs5_rs-5_cbr_600rr-27WQQaXQQ14334663WQQpXQQdisplayitem
_______satıldı___________
2008 MODEL İTALYAN AYGIRI PİAGGİO 4.000 KM DE gri renk kazasız çiziksiz tertemiz sıfırdan farksız.
kitapçıkları bakım kağıtı, yedek anahtarı, takım anahtarları yani sıfır alırken nasıl alınıyorsa öyle.
ruhsatta 96cc yazdığı için vergiden muaftır. piaggio'yu...
large beden shoei x-spirit norick.
bikaç çizik vardı stickerle hallettim.
380 ytl istanbul avcılar
http://www.sahibinden.com/shoei_x-spirit_norickWQQaXQQ11141440WQQpXQQdisplayitem
dainese bora oldukça temizdir herhangi bir çizik deride yıpranma yok.
rossi bora 48 beden 1300 ytl.
siyah beyaz bora 48 beden 850 ytl.
SHOEİ X-SPİRİNT NORİCK 550 YTL.
http://www.sahibinden.com/valentino_rossi_dainese_boraWQQaXQQ10529534WQQpXQQdisplayitem...
daha önce verildimi bilmiyorum ama bi bakın isterseniz.:)
adam polislerle oyun oynuyor ama polisler farkında değil, ciddi ciddi takılmışlar peşine:mrgreen:
http://www.liveleak.com/view?i=62d_1184246995
50 beden deri mont 270 ytl.
small beden armode marka textil mont 100 ytl.
bu ürünlerin resmi ve değişik ürünler için linke bakabilirsiniz.
=264294"]http://www.sahibinden.com/search.php?b[s]=264294
yeni almayı planladığım motor için almıştım fakat motor işi yatınca kask boşta kaldı.
sadece istanbul çanakkale arası gidiş dönüşte kullandım 600-700 km bişey yani.
fiyat olarak 300 ytl istiyorum, acil satılması gerektiği için bu fiyata veriyorum. (nakit sıkıntısından)
large beden...
arkadaşlar, başıma şöyle bir olay geldi..
bundan bir buçuk ay önce bi kaza yaptım ve motosikletimi yapılması için bi tamirciye verdim, sonra tamirci usta bana farklı bi motor ile takas teklifinde bulundu,
sana xx marka motoru vereyim dedi, bende tamam olur dedim ama henüz satış yapmadık...
arkadaşlar bir kask aldım arkadaşın birine, kaskı ebaydan aldım daha doğrusu ürün bana kaldı ama alacak olan arkadaşım kaskı almaktan vazgeçti, eğer almayı düşünen olursa 1-2 gün içinde ödemesini yapmam lazım isteyene alırım kaar istemiyorum, geliş fiyatına veririm. kask ve kargo dahil ytl...