Uzun bir aradan sonra,havayı da biraz da olsa güneşli görünce,eh artık dedik denize girmesek te havasını koklayalım,şimdiden tekerlerimizi alıştıralım,köy kahvelerinde çayımızı içelim,e biraz da kayıntı yapalım dedik ve Mahmutbey gişelerde bir arkadaşla,yol üstündeki dinlenme tesisinde diğer...