Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
shoeı schuberth almayacaksan fullface al cabuk dağılır guvenlık konusuna bısı demıyorum herkez uzman olmus ulkede zaten arge vs bosa yapılmıs c5 kullanıyorum ben ondan once de c4 vardı çene acık gazlayan bırısı değilim 30 40 km den daha hızlı gıdersem kapatıyorum zaten eleği asalı çok oldu bizim
ıkısı de artık cok cok eskı makıne ler basına dert alırsın ama ılla alacam dersen honda al daha az uğrasırsın yamahanın derdı para ıle değil 2 katı para da harcasan ayağa kalkmaz yamaha
mt7 de fren var diyen çin malından geçmiştir abartma mevzusu ben 09 a bındım cok abarttıkları ıcın yok a moduna alma kafana gecer vs vs 25 km oldu bı türlü hangi modda cıldıracak dıye bekledım olmadı gerı geldım aynı yolu daha once tecrubesı olmayanlar ıcın cok cok hızlı olabılır ama en basıt...
yağptığın yol 20 km yı gecıyor sa her cıktığında kesınlıkle 125 cc alma ezıyet ama ıkı semt arasında gıder gelırım dersen 125 cok ıyı uzun yol gezıler felan ezıyet aksını soyleyenın cabınde parası yoktur 2024 cb125f var bende kısa yerlere onunla gıdıyorum mesela müşteri ziyareti vs