Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhaba arkadaşlar. sonunda motorumu aldım ve şuanda memnunum. fakat çıkardığı ses beni tatmin etmiyor. sağlam ses çıkarması için, uzaktan sesini duyanların 'kim geliyor' diye bakmaları için hangi egzozu kullanmalıyım :D bi öneriniz varmı?
Arkadaşlar forumunuza yeni katıldım.Daha önce honda beat'm vardı ve büyütmek için sattım. racing tarzı bi motor almayı planlıyorum. bu 4 motordan hangisini tercih etmeliyim. Cbr diğerlerine göre biraz daha kalıpsız durduğu için pek sıcak bakmıyorum. fiyatı yakıtı parça fiyatları vs. sorun değil...