Merhaba arkadaşlar,
3-4 Senedir bir motosiklet alıp istediğim yere gitmeyi hep hayal etmişimdir. Bu hayalimi de son 1 yıldır ciddi ciddi planlamakta ve uygulamaya geçirmek konusunda kararlıyım. Zaten küçüklüğümden beri iki tekerlekli araçlara hep sempati duydum. Açıköğretim iktisat 2. sınıf...