deniztansel kullanıcısının son içeriği

  1. D

    kaza yapmak ve vuran aracın kaçması cinayete teşebbüs olmazmı ?

    arkadaşlar , saat 17:28 -17:35 arası 13 eylül 2014 cumartesi günü kaza yaptım yaptımda aslında Cinayete teşebbüsde diyelim , Avcılardan beylikdüzüne gidergen ABC petrolun yan yola girişinde Torium AVM gelmeden dümdüz sürerken sapağı kaçırmak istemiyen modifiyeli tipo- fiat marka araç...
  2. D

    ben kazıklandımİstanbulda motor tamircisi , memnuniyet sıfır (MOTORA)ERDOĞAN USTA

    düzgün esnaf yok , 2006 model derbi mulhacen motorum var daha 13.000 km 3. sahibiyim. aynı motordan bir arkadaştada var ona danıştım nereye götürüyorsun diye , oda MOTORA'yı önerdi paramla rezil oldum daha önce kullandığım motorlar sıfırdı ve yetkili servise gitmişliğim var, ilk defa bu tarz...
  3. D

    tanışma (moto guzzi griso mu - fazer mı )

    Öncelikle , motorsiklet tutkunu olarak merhaba demek istiyorum , 2006 yılından beri motorsiklet kullanmaktayım .evlenirken sattım ve hanım birdaha aldırtmadı ve sonunda izni kopardık , şuanda çok kararsız kaldım ne alacağıma başlıktada görülecektir :cherry:

Yeni mesajlar

Üst