Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SATILMIŞTIR KONU KİLİTLENEBİLİR, TEŞEKKÜRLER!!!
MIDNIGHT BLUE (LACİVERT) RENKTE BAJAJ DOMINAR D400. FULL AKSESUARLI ÇOK TEMİZ.
İLK SAHİBİNDEN. 2017 MODEL. (2018 NİSAN TRAFİĞE ÇIKIŞLI, 2020 NİSAN'A KADAR GARANTİ KAPSAMINDA)
İş nedeniyle maxi scooter ihtiyacı doğduğundan satılıktır.
Motorum...
Uzun düşüncelerden sonra ben de motosikletimi satışa çıkarttım. İlan aşağıdadır.(Eksesuarlı nedir yav, tabii ki aksesuarlı olacak, yanlış yazmışım :) )
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-ns150-aksesuarli-cok-temiz-garantili-478565841/detay/
Bugün (29 Mart 2016 Çarşamba) Hintlilerin iki farklı markasının 150cc motorlarını nihayet test ettim. Bajaj Pulsar NS150 ve Hero ThrillerSport150.
Şu ara daha önce yazdığım gibi hem işe gidip gelmek, hem evin civarında bireysel ulaşım ve küçük tefek işleri halletmek için acilen 250cc altı...
Merhaba.
2010 model Hyundai Getz 1.5 CRDI Start (Dizel) model aracım satılıktır.
İlk sahibiyim. Araç 44.000km'dedir ve aktif olarak kullanılmaya devam ediyor.
Araç çok temiz durumda. Kazası ve sorunu yoktur. 2015 yılı Mart ayına kadar muayenesi vardır ve vergi borcu yoktur.
İlgilenenler için...
Çok temiz durumdadır.
İhtiyaç fazlası olduğu için satıyorum.
Link:
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/hein-gericke-streetline-depoustu-canta-temiz-79910917
Çağrı Öztürk.
GSM: 0535 419 67 32
Nitro Dynamo Uno Tam Kapalı Kask (Siyah - Sıfır)
Evolution Series
ECER 22-05 / S BEDEN
İlgili link şurada:
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/nitro-dynamo-uno-kask-siyah-sifir-80046786
Çağrı Öztürk.
GSM: 0535 419 67 32
2008 model Yamaha YBR125 motosikletim satılıktır.
2008 Nisan sonu trafiğe çıkışlıdır yani 2010 Nisanınaa kadar garanti kapsamındadır.
Motor şu an 14.900 km'dedir ve tamamıyle gezi ve işe gidip gelmek amacıyla kullanılmıştır, oldukça temiz durumdadır.
(İlk motorum değildir yeterince özenli...
2008 Model YBR125'imin orjinal şambriyelli Sakura Marka lastiklerini ihtiyaç fazlası olduğundan satıyorum.
Çıkma lastik düşünen varsa cüzi bir fiyata çift olarak vereceğim.
Sadece asfalt kullanımı yapılmıştır.
Fiyat: 35 Ytl. (Çiftinin fiyatıdır)
Kullanmadığım için fiyatı düşük tuttum, lastikler...
Aslında bir hafta oluyor motorumu alalı ama aldığım gün tam Necdet Abinin cenazesine denk geldiği için başlık açmak içimden gelmedi. Şimdi arkadaşların da ısrarıyla açayım dedim.
Bir süredir forumlarda GV250 ile ilgili bilgiler alıp duruyordum, cruiser düşünüyordum, zaten motor sevdamın sebebi...
Konuyu Haşmet Babaoğlu topic'inde yazdım buraya da başlık açıyorum arkadaşlar. Haydi klavye başına.
"Mesela bir öneri. Siyaset Meydanı gibi bir platformda bir gece derdimizi anlatmak! Bunun için yapılması gereken onlara ulaşmak. Nasıl mı? Yapın organizasyonu ben olaya el atmaya hazırım. Zira...
İşte ikinci Sakarya Yolculuğumun daha doğrusu eşimle birlikte yaptığımız yolculuğun raporu.
Motorumuzu satmaya karar verip sağa sola ilan verdikten sonra birlikte son bir uzun yol yapalım diye düşündük. Zaten satış sebeplerimizden biri de beraber daha rahat, daha az yoran seyahatler yapabilmek...
Arkadaşlar aşağıdaki linkte Hyosung GV 250 diye Kanadalı birinin motoru var ama motor resmen bizim Kanuni Tiger'ın biraz daha adam gibi bir versiyonu. Buyrun cenaze namazına.:) Ben anlamlandıramadım.:bounce:
http://www.bikepics.com/pictures/1022800/
http://www.bikepics.com/pictures/1022750/