- Konu Yazar
- #1
2008 Model YBR125'imin orjinal şambriyelli Sakura Marka lastiklerini ihtiyaç fazlası olduğundan satıyorum.
Çıkma lastik düşünen varsa cüzi bir fiyata çift olarak vereceğim.
Sadece asfalt kullanımı yapılmıştır.
Fiyat: 35 Ytl. (Çiftinin fiyatıdır)
Kullanmadığım için fiyatı düşük tuttum, lastikler gayet iyi durumdadır.

İletişim:
Çağrı Öztürk.
GSM: 0535 419 67 32
[email protected]
Çıkma lastik düşünen varsa cüzi bir fiyata çift olarak vereceğim.
Sadece asfalt kullanımı yapılmıştır.
Fiyat: 35 Ytl. (Çiftinin fiyatıdır)
Kullanmadığım için fiyatı düşük tuttum, lastikler gayet iyi durumdadır.

İletişim:
Çağrı Öztürk.
GSM: 0535 419 67 32
[email protected]
Son düzenleme: