Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iyi geceler arkadas ben aranıza uzun zaman önce katıldım fakat iş temposu okul derken forumu çok takip edemedım benım hazırandan beri çözemediğim bir sorunum var bilen bilir keeway S. shadowlarda solda tesisatın oldugu sağda hava filtresinin olduğu iki kutu vardır ben customa yönelme amacı ile...
İyi Günler Arkadaşlar Benim Sorunum Deponun Hortumlarını Çıkardık 6-7 Hortum Var.Karbüratöre,Devir Daime VeDepoya Gidiyor Fakat Çıkardığım Şekilde Takmaya Çalıştım Ama Motor Çalışmıyor Yamaha Virago Veya Keeway Kulanıcıları Yardımcı Olabilirseniz Sevinirim... Deponun Belırlı Yerlerden...
250CC keeway S. shadowumu yeni aldım motosikletlerle ilgili bi bilgim yok ilk tecrübem 8 aydır yatan bi motora neler yapılır bakım olarak yada eski performansına nasıl kavuşur