Karbüratör temizliği, depo temizliği, benzin, hava ve yağ filtrelerinin değişimi, yağ değişimi, elektrik sigortalarının, kontağın wd40 ile temizlenmesi, akünün şarjı ve gerekirse yenisi ile değiştirilmesi, bujinin kontrolü - değişimi. Bunlar ilk etapta yeterli bence. Gerekirse sübap ayarına bakılabilir ama bence gerek yok. Lastiklerin durumu önemli çatlaklar oluşmuştur ve tehlike arz eder, frenleri zaten yazmıyorum, onunla beraber zinciri de kontrol edersen sorunsuz kullanırsın. Kolay gelsin