Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Mrhba arkadaşlar ben 16 yaşındayım motor tecrübem fazla yok ama ben ybr almayı düşünüyorum tabikkii ilk önce kullanmayı adam akılllı öğrendikten sonra sizce alayımmı yoksa ilk önce scoterden başlıyıp kademe kademe mi atlayım?
ilk önce s.a forma yeni katıldım çok güzel bir forum hoşuma gitti
ben ilk önce kendimi tanıtayım adım canberk işbaşaran 16 yaşındayım lüleburgazda oturuyorum motor meraklısıyım motor kullanak çok hoşuma gitti çok güzel bi tutku kısmetse motor alıcam en kısa zamanda bende yollarda olucam :D