Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu motosikletin tekerlerini boyamaya karar verdim.
Altın sarısı olacak renk.Ben beceremedim shoplamayı eğer bilen biri varsa jantları altın sarısına boyayıp ekleyebilirim mi?
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla Burak ASLAN
Benim motosikletim ASYA AS 100 - 8 model bir cup.
3000 KM bakımına gittiğimde hava filtresinin temizlenmesini istedim.Tamirci abimiz bana ' Bu tip motosikletlerin hava filtresi dolmaz.Hem hava filtresi çok ters yerde ona doğru gidecek bir pislik falan yok dedi. '.Bu tamirci abimiz baya iyi biri...
Far içi karartmayı bir araçta görmüştüm.Sordum abiye kendi de bu işlemden çok memnunmuş ama o abiyi bir daha göremedim.
Far içi karartma hakkında bilgisi olan benimle paylaşabilir mi ?
Duran motosiklete kasktan ceza yazan tek polis TÜRK POLİSİ'dir ...
Durduğumuz hataydı tamam ama elimde olan kaska duran motosiklete nasıl kasktan ceza yazıyorsun anlamıyorum.
Allah bir yerinizden çıkarır aldıklarınızı. (:
İlahi adalettt...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/84146-koltuk-doseme.html
Bu linkte döşeme yapacağımdan ve ne renk yapmam gerektiğine dair sizin görüşlerinizi almak istemiştim.
Sizin yardımlarınız ve kendi değerlendirmemle birşeyler yaptırdık umarım beğenirsiniz. :)
İYİKİ VARSIN MT :cat:
Bu ilk...
Evet evet evet.Artık ehliyetsiz motosiklet kullanmam sona eriyor.
Pazartesi günü dosyam hazır en geç Çarşamba günü ehliyet elimde.
Bunun için kendime bir güzellik yapayım dedim ve bir motosiklet kiralamaya karar verdim 3 4 gün benimle kalabilecek 250 CC üstü racing tipi motosiklet.
Fakat ben...
Sınava giren arkadaşlar merak ediyorlar benim gibi...
Şimdi 23 Ekim'de sınava girdik biz.11 Kasım'da da ehliyet sınavı sonuçları açıklandı.
Şimdi biz ne zaman direksiyon sınavına gireceğiz.Her ilde farklı tarihlerde mi yapılıyor sınavlar?
Bilenler yardımcı olursa sevinirim.
Saygılarımla...
Aynen başlıkta okuduğunuz gibi.Arkadaşımın başına gelen olay benim de başıma geliyordu.
Ama bendeki durum biraz farklı tabiki.Bende kask var eldivenler var ve temkinli bir şekilde ilerliyorum.Çevre yoluna çıktım. aralarda 1 ya da 2 tane hususi oto 1 tane motosiklet ( o da ben ) gerisinin hepsi...
Şuan öyle bir sinirliyim ki yazdıklarım için kusura bakmayın ama yinede sizinle paylaşmak istedim.
Babama söyledim ASYA falan bırak gel YAMAHA alalım ölene kadar kullanırız diye.Ama dinleyen kim?Tamirciye verdiğim para 250 TL'yi geçti.Öğrenciyim ben.Babama söylüyorum ; sen yapacaksın motor...
Dün saat 15:30 arası evden çıktım.Motosikletime düşündüğüm şeyleri yapmak için tanıdığımızın dükkanına giderken oldu bu olay.
Hızım 40 KM'yi geçmiyor fazla hız yapmıyorum hem yerler ıslak hem yokuş iniyorsun hemde çinli motosikletlere fazla güven olmaz diye. :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
Sağ...
Öncelikle buradan bana yardımcı olan olmayan herkese çok teşekkür ederim.
Sonunda yaptım motosikletimi.Daha yapılacaklar var ama şimdilik bu kadar.
Buyrun
Asya AS 100 - 8
Bunlar da koruma ekipmanlarım montum motorun çantasında olduğu için onu çekemedim. :P