bidix kullanıcısının son içeriği

  1. bidix

    600 cc le başlamayı düşünüorum suzuki gsx65 düşünüorum ne dersniz ?

    motora yeni başlamayı düşünüorum 600 cc den başlamayı düşünüorum ilk baş hyosung düşündüm ama pek hoşuma gitmedi açıkcası . suzuki gsx65 düşünüorum sizce nasıl olur..:bounce:

Yeni mesajlar

Üst