Basit bir önlem derken bahsedeceğim şey bildiğimiz Alarm
Motorum 2 sene önce çalınıp bulunduktan sonra ,artık ikamet ettiğim sitedeki park alanına değil ,kapalı bir otoparka bırakıyorum. Ancak içim hala rahatmı ?değil ,çünkü çalıntı topiklerine baktığımda ,cevaplara yazılan en önemli söz şu...