atakanberk1 kullanıcısının son içeriği

  1. atakanberk1

    20.10.2012 tarihli a2 sınavı

    Merhablar az önce yazılmış olduğum sürücü kursundan bir mesaj geldi mesajda Milli Eğitim bakanlığından kaynaklanan sıkıntıdan dolayı ehliyet yazılı sınavına 20 ekim 2012 tarihi yerine 15 aralık 2012 tarihinde girebileceğim yazıyordu.. konu hakkında bilgisi olan varmı... ehliyetsiz motorsiklet...

Yeni mesajlar

Üst