- Katılım
- 11 Eki 2012
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Merhablar az önce yazılmış olduğum sürücü kursundan bir mesaj geldi mesajda Milli Eğitim bakanlığından kaynaklanan sıkıntıdan dolayı ehliyet yazılı sınavına 20 ekim 2012 tarihi yerine 15 aralık 2012 tarihinde girebileceğim yazıyordu.. konu hakkında bilgisi olan varmı...
ehliyetsiz motorsiklet kullnımmı teşvik ediliyor Milli Eğitim Bakanlığınca .... nerdeyse 2 sınav arasında 2 ay kadar bir zaman var... vede ehliyet alma işi 2013 yılına kadığı için zamlı tarifeden yeni belirlenen fiatlar üzerinden trafikte harçları yatacak bu da cabası...:jocolor:
ehliyetsiz motorsiklet kullnımmı teşvik ediliyor Milli Eğitim Bakanlığınca .... nerdeyse 2 sınav arasında 2 ay kadar bir zaman var... vede ehliyet alma işi 2013 yılına kadığı için zamlı tarifeden yeni belirlenen fiatlar üzerinden trafikte harçları yatacak bu da cabası...:jocolor: