Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar merhabalar,
GT 250 r motorsikletime yağ almak için yağ bayisine gittim envai marka ve çeşit yağ satisi yapan bayi bana katalog tavsiye edileni castrol power 10 40 yerine
Elfin direk fransadan gelen 10 60 modelini kullanmami tavsiye etti israrla kaliteli olduğunu vurguladı sorum su...
Siz tecrübeli kardeşlerime bir kaç sorum olucak yardımlarınız fikirleriniz için şimdiden teşekkürü borç bilir hatasız sürüşler dilerim
Arkadaşlar bi kaç gün önce 2006 model 2007 çıkışlı cbr aldım moturn yabancısıyım ilk vitesli motorum 2006 modelin kullanma kılavuzu lazım ilk sayfadaki link...